Vacature: kruip jij in de pen voor Zuid-Holland?

Vacatures
Geplaatst op: 10 februari 2023 Vacature: Kruip jij in de pen voor Zuid-Holland?

Vind jij het leuk om mee te werken aan een van de snelst groeiende ledengroepen van de Oogvereniging? Ben je organisatorisch en communicatief sterk? Dan zijn we op zoek naar jou!

Regiogroep Zuid-Holland

De regiogroep Zuid-Holland telt ruim 1000 leden en vrijwilligers. Jaarlijks worden rond de 150 activiteiten georganiseerd.

De communicatie voor al deze activiteiten loopt momenteel gestroomlijnd, maar is voor 1 vrijwilliger/kernteamlid een flinke uitdaging. Daarom zoeken we versterking binnen ons kernteam.

Wat ga je doen?

Samen met je collega-kernteamlid zorg je dat activiteiten tijdig gecommuniceerd worden in de maandagenda, op de website en in de landelijke nieuwsbrief. Om nog meer mensen met een visuele beperking te kunnen bereiken, schrijf je ook regelmatig persberichten.

Wie zoeken we?

• Je bent digitaal vaardig
  • Je vind het leuk om teksten te schrijven en hebt een goede beheersing van het Nederlands in woord en schrift.
  • Je kunt goed plannen want een maandagenda of persbericht moet tijdig aangeleverd worden.

Doe je mee?

Ben je 4-6 uur per week beschikbar? Deze vrijwilligersklus kun je vanuit huis doen en is dus goed te combineren met je andere taken en werkzaamheden.

Kruip jij in de pen voor Zuid-Holland? Stuur dan een e-mail naar zuidholland@oogvereniging.nl of bel Kirsten Veldhoen op telefoonnummer 06-13 18 72 35.