Vacature vrijwilliger Digiwijs Den Haag

Digiwijs
Provincie Zuid-Holland
Vacatures
Geplaatst op: 13 juli 2023 man zit achter een laptop aan een hoge tafel in een openbare ruimte

Voor ons project Digiwijs Den Haag zijn we op zoek naar 1 of meer vrijwilligers ter ondersteuning van de huidige coördinator. De Digiwijsgroep komt een zestal keer per jaar samen in Den Haag en heeft tot doel digitaal vaardiger te worden. Leden informeren en ondersteunen elkaar op het gebied van het gebruik van smartphone, tablet of computer. Hierbij is natuurlijk voldoende aandacht voor gebruik van vergroting en spraak.

Wat ga je doen?

Als vrijwilliger digiwijs Den Haag werk je mee aan het organiseren van de bijeenkomst: het verwelkomen van de deelnemers; zorg dragen voor de koffie, eventueel leiden van de bijeenkomst bij afwezigheid van de coördinator.

Wie ben jij?

Als vrijwilliger heb je affiniteit met de doelgroep en ben je positief ingesteld. Je hoeft voor deze rol geen expert te zijn op digitaal gebied. Deze vacature staat open voor vrijwilliger met én zonder visuele beperking. Wellicht is dit ook een leuke uitdaging voor jou en je partner om een paar keer per jaar de handen uit de mouwen te steken.

Interesse?

Voor vragen kan je terecht bij Leo Dijk, telefoonnummer 06 – 515 548 38 of per mail: zuidholland@oogvereniging.nl