Wat ben je aan het doen? – Fariel Soeleiman

Geplaatst op: 24 juni 2021

Wat doe je bij de Oogvereniging?

“Ik houd me bezig met het maken van nieuwsbrieven voor ledengroepen. Ik zet ze in elkaar, maak ze netjes op en verstuur de nieuwsbrieven naar de leden. Daarbij heb ik ook contact met de vrijwilligers die de nieuwsbrief maken.

Daarnaast bewerk ik video’s van webinars en zorg ik ervoor dat ze op Youtube komen. Ook redigeer ik documenten. Verder mag ik binnenkort online evenementen gaan organiseren en modereren.”

Je studeert Muziekwetenschap. Wat brengt je bij de Oogvereniging?

“Muziekwetenschap heeft op zichzelf niet zoveel te maken met de Oogvereniging. De connectie zit vooral in het schrijven. Ik zit in de websitecommissie van mijn studie. Daarnaast moet ik voor mijn studie veel essays schrijven. In de toekomst hoop ik voor een muziektijdschrift of festivalkrant te kunnen gaan schrijven.”

Wat vind je leuk aan je werk bij de Oogvereniging?

“Het leukste vind ik het schrijfwerk, ik heb altijd al graag geschreven. Bij de Oogvereniging kan ik veel artikelen lezen en redigeren, en ik zorg ervoor dat ze een mooie lay-out krijgen. Ook ben ik graag met websites bezig, zoals die van de Oogvereniging en de RAAK Stimuleringsprijs.”