Wat ben je aan het doen? – Rachel Levy

Geplaatst op: 14 oktober 2021

Wie ben je en wat doe je bij de Oogvereniging?

“Ik ben Rachel Levy en ik ben webredacteur bij de Oogvereniging. Ik hoop de website gebruiksvriendelijker te maken en makkelijker doorzoekbaar. Verder ben ik ook actief voor de Ooglijn.”

Hoe ben je bij de Oogvereniging beland?

“Via een hele gewone sollicitatie eigenlijk. Ik zag het staan en dacht dat ik mij wel op mijn plek zou voelen om verschillende redenen. Ten eerste heb ik zelf affiniteit met oogproblematiek in mijn omgeving en weet ik wat voor impact dat heeft. Het andere is dat ik had begrepen dat het ging om een klein en hecht team en daar voel ik mij wel in thuis; korte lijnen, snel schakelen en veel kunnen doen.”

Wat vind je leuk aan je werk bij de Oogvereniging?

“Ik zie dat er heel veel gedaan moet worden, maar vooral ook dat er heel veel mogelijk is. Ik voel een groot vertrouwen van collega’s: doe je ding maar, ga je gang en probeer er maar iets van te maken. En dat is een omgeving waar ik mij heel erg op mijn plek voel; dat je zelf initiatief kan tonen en zelf aan de slag kunt. Maar ook dat je elkaar dat vertrouwen en de ruimte geeft om dat samen te doen.”