Webinar uveïtis & COVID-19 terugkijken

Uveïtis
Geplaatst op: 16 februari 2021

Achtergrond en inhoud

De presentaties tijdens het webinar zijn verzorgd door dr. J.A.M. van Laar van het Erasmus MC en prof. dr. J.H. de Boer van het UMC Utrecht. De Patiëntengroep Uveïtis was de moderator. Het was mogelijk om zowel via internet als via een telefoonverbinding deze bijeenkomst te volgen. In de korte doorlooptijd tussen het initiatief en het webinar zijn vele partijen over het webinar geïnformeerd, zoals alle kernteams van de patiënten- en participatiegroepen van de Oogvereniging. Ook diverse oogartsen hebben hun patiënten informatie over het webinar toegezonden. Bijzondere dank is verschuldigd aan een aantal mensen van het verenigingsbureau, zoals Nienke Edema, Mila Nanhoe, Anneke Jansen en Mirjam Boers die hebben bijgedragen aan het succesvolle verloop van het webinar.

De opname van het webinar kunt u vanwege de actualiteitswaarde slechts tot 16 maart terugkijken via YouTube.

Indien u vragen hebt over de inhoud van het webinar, mail deze dan aan Cees van Sprundel, voorzitter Patiëntengroep Uveïtis van de Oogvereniging: uveitis@oogvereniging.nl. Kijk voor meer informatie over uveïtis op www.uveitis.nl.

Cees van Sprundel, voorzitter Patiëntengroep Uveïtis