Wil jij jouw ervaringen over het zoeken naar werk delen?

Werk
Geplaatst op: 25 mei 2023 Laptop met koffie ernaast

Dan zoeken wij jou!

Slechts 29% van de mensen met een visuele beperking werkt. De Oogvereniging en Bartiméus Fonds werken samen om dat te verbeteren.

Heb jij een visuele beperking en ervaring met dit onderwerp? Zit jij tegen je wil in huis omdat je nergens aangenomen wordt? Ben je ontslagen vanwege je visuele beperking? Of heb je juist een positieve ervaring en heeft jouw werkgever aanpassingen gedaan zodat je jouw werk kan doen? Dan komen wij graag in contact met jou!

We zijn op zoek naar mensen met een visuele beperking die hun verhaal willen doen. De uitvoering van de campagne is nog flexibel, we gaan dan ook graag met je in gesprek voor een goede invulling ervan.

Hoe meld je je aan? Stuur een e-mail naar werk@oogvereniging.nl waarin jij (een introductie) van jouw verhaal vertelt. Vervolgens komen wij graag met je in contact om meer te weten komen. Uit alle inzendingen zullen wij vervolgens een selectie maken op basis van diversiteit van de verhalen.

Wil je eerst meer informatie ontvangen? Neem contact op met Anneke Berkhout, coördinator werk bij de Oogvereniging, via werk@oogvereniging.nl of via 06 86 80 88 25.