Zuid-Holland is in beweging

Provincie Zuid-Holland
Geplaatst op: 1 maart 2023 Tandemfiets

Vindt jij het fijn om lekker bankhangen af en toe eens af te wisselen met een leuke sportieve activiteit? Dan zit je goed in Zuid-Holland .

Sportdag in Lisse: Oogvereniging Zuid-Holland in beweging

Op 9 september 2023 viert Oogvereniging Zuid-Holland de verjaardag van de Oogvereniging. En in beweging zullen we komen. Op een leuke, laagdrempelige en vooral gezellige manier kun jij kennis maken met sporten als goallbal, hardlopen (Running Blind), en nog veel meer. En omdat het na al dat bewegen wel erg gezellig is om nog even na te feesten, organiseren we een afsluitende BBQ.

Drakenbootrace Zoetermeer 1 juli

Houdt jij wel van een wedstrijdje en een beetje spanning? Houdt dan 1 juli vast vrij in je agenda, want de boten voor de drakenbootrace zitten snel vol! De Oogvereniging doet mee met 1 of 2 teams. Meer informatie? Zie de aankondiging van de drakenbootrace of neem contact op met Jennifer Bakboord, tel.: 06-14 91 66 72.

Start roeilessen Rowing Blind Leiden

Tussen 1 april en 11 juni kun je weer meedoen aan een gloednieuw traject roeilessen in Leiden. De lessen zijn op zaterdag en zondag. Voor meer actuele informatie, ga gauw naar de website van Rowing Blind.

Tandemclub Rotterdam

Een dagje fietsen, lekker de wind door je haren, de zon op je snoet? Rijd maandelijks gezellig mee met de Tandemclub Rotterdam. Tochten tussen de 35 en 50 km met een vrijwilliger/voorrijder die je ophaalt bij je huis. Geen eigen tandem? Geen zorgen, die heeft de club. Meer informatie? Neem een kijkje op de website van Tandemclub Rotterdam.

Ben jij trouwens nog op zoek naar een tandem? Stuur dan even een e-mail naar zuidholland@oogvereniging.nl. In de aanbieding: een tandem met elektrische aandrijving van 12 jaar oud met daklift.

Jubileumwandeling Schiedam Jeneverstad

Trek je wandelschoenen aan en loop mee met de Jubileumwandeling in het kader van het 10-jarig bestaan van de Oogvereniging. Op 18 maart 2023 gaat de wandeltocht door Rotterdam, Jeneverstad. Rond 10.30 uur beginnen we met een kopje koffie/thee met iets lekkers en wandelen dan gezellig door Schiedam.

Meld je snel aan op de website van de Oogvereniging.