Naar de inhoud

DigiMaatjes

Kennisuitwisseling

Het project DigiMaatjes is opgezet om op een laagdrempelige manier kennis en vaardigheden uit te wisselen over het gebruik van computer, tablet of smartphone, met beeldverbetering, vergroting, braille en/of spraak. Vrijwilligers van de Oogvereniging kunnen via e-mail, telefonisch of via regionale bijeenkomsten, in samenwerking met verschillende Oogcafés verspreid over het land, tips geven om je te helpen en/of de weg te wijzen naar aanvullende vervolgtrainingen in je eigen regio.

Vind een Oogcafé bij jou in de buurt.

Bekijk alle activiteiten en bijeenkomsten in de agenda

Actief worden als DigiMaatje

Wil je je kennis en vaardigheden delen als DigiMaatje? Meld je aan als DigiMaatje. Dit kan door een mailtje te sturen naar de projectleider van DigiMaatjes: Monique Verboeket.

Meer informatie

De themacoördinator Digitale toegankelijkheid is aangesteld als projectleider DigiMaatjes. Heb je vragen over Digimaatjes? Neem dan contact op met Monique Verboeket.