Ooglijn

Bij de Ooglijn kun je terecht met al je vragen over ogen, zien en niet (goed) zien. De Ooglijn is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 – 15.30 uur via onderstaande gegevens, of bekijk de informatiepagina van de Ooglijn.

Hoe kom ik op het kantoor van de Oogvereniging?

De Oogvereniging is makkelijk bereikbaar met de tram en de bus vanaf Utrecht Centraal. Onze collega’s hebben een uitgebreide routebeschrijving voor je uitgeschreven, klik hier om deze te bekijken. Ook met de auto is de Oogvereniging goed te bereiken. Plan je route via Google Maps.

Ik ben journalist. Waar kan ik terecht met mijn vraag?

Ga hiervoor naar onze pagina Pers.

Kunnen jullie mijn oproep delen?

Bij de Oogvereniging vinden we het geweldig als je een project of onderzoek doet met en voor mensen met een oogaandoening. Je kunt ons altijd bellen of mailen bij vragen. Dagelijks krijgen we veel verzoeken binnen om oproepen te delen. Daardoor kunnen we helaas niet alle oproepen delen.

Hoe word ik lid van de Oogvereniging?

Wil je lid worden of zoek je naar informatie over ons lidmaatschap? Bekijk dan onze lidmaatschapspagina.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Hiervoor kun je ons mailen via ledenadministratie@oogvereniging.nl. Je lidmaatschap loopt tot 31 december. Wil je opzeggen voor het nieuwe jaar, geef dit dan vóór 1 december aan ons door.

Waar vind ik contactgegevens van medewerkers?

Ga hiervoor naar onze medewerkerspagina.