Geleidehondenweekend 2023

Hotel Bosgoed, Lunteren, Gelderland

€150 (voor leden)

€200 (voor niet-leden)

De aanmelding start op 15 juni om 10:00 uur via deze link.

Beste leden,

Het geleidehondenweekend komt er weer aan. Volop genieten in de bossen, samen met andere baasjes en hun geleidehonden. Je kunt in dit weekend actief zijn, nieuwe mensen ontmoeten en veel leren. Van en met jouw hond. Het weekend is op 8, 9 en 10 september. De locatie is Hotel Bosgoed in Lunteren, waar we ook in de vorige jaren gastvrij zijn ontvangen.

Workshops

Tijdens het Geleidehondenweekend kun je meedoen aan verschillende workshops. Voor de zaterdag zijn dat:

• Hondenmassage
  • Bosbeleving (Boswandeling met Boswachter)
  • Dog dance (Dog dance is een creatieve sport waarbij hond en baasje oefeningen uitvoeren die vloeiend in elkaar overgaan en het thema van de muziek uitdrukken.)
  • EHBO bij honden
  • Speuren en detectie
  • Hond en vuurwerkangst (Tips en adviezen hoe om te gaan met vuurwerkangst bij je hond. Let op: na deze workshop is je hond niet van zijn of haar vuurwerkangst af. Hiervoor zijn meerdere sessies nodig.)
  • Ken ik mijn hond? (Denk ik dat ik weet wat mijn hond zegt? Heeft mijn hond ook emoties? Wat kan ik observeren aan het gedrag van mijn hond? Hoe is de interactie met mijn hond?)

Voor de zondagmorgen:

• Wandeling
  • Escaperoom (alleen bij voldoende deelnemers)

Je kunt voor de zaterdag je eerste, tweede en derde keuze opgeven. En voor de zondag kiezen uit de wandeling of de escaperoom. We proberen iedereen zoveel mogelijk in te delen bij de gekozen workshop(s).

Kosten deelname

Voor het weekend betalen leden € 150,-. Voor niet-leden is het deelname bedrag € 200,-.

De aanmelding start op 15 juni om 10:00 uur via deze link.

Via het aanmeldformulier kan je je persoonlijke gegevens  en voorkeuren opgeven. Als je alles hebt ingevuld dien je via iDeal direct te betalen!

Belangrijk: je aanmelding is pas definitief als deze door de activiteitencommissie bevestigd is.

Het weekend is elk jaar ongekend populair. Dus wees op tijd met jouw aanmelding. Vol = vol!

Met vriendelijke groeten,

Lia de Ruijter
Maaike Jacobs
Maikel Bader