Belangengroep oud revalidanten zoekt versterking

Vereniging
Geplaatst op: 15 augustus 2023 Astrid en Patricia zitten aan tafel

Op 6 juni jl. verzorgden Patricia Meijboom en Astrid van der Gaag vanuit de BOR (belangengroep oud-revalidanten) een informatie- en kennismakingsavond bij Visio Het Loo Erf. De inzet van deze avond was om de huidige revalidanten op de hoogte te brengen van de mogelijkheden van de Oogvereniging en het bestaan van de participatiegroep BOR.

Help je mee?

De BOR wil dit soort avonden elk kwartaal gaan organiseren. Ook zijn er voornemens om één of twee keer per jaar een BOR-bijeenkomst voor oud-revalidanten te houden. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die de BOR kunnen ondersteunen. Heb jij belangstelling of ken jij iemand die hierin geïnteresseerd is of meer informatie wil?

Laat het weten: bor@oogvereniging.nl. of bel: 06 – 14 79 48 80 / 06 – 41 25 28 25.