Belangrijke informatie voor het Oogfestival

Oogvereniging 10 jaar
Geplaatst op: 13 september 2023 foto van een feestzaal met tekst oogvereniging 10 jaar met vlaggetjes

Wij zijn er klaar voor, jij ook?

Vrijdag is het zover, het Oogfestival in de Eenhoorn in Amersfoort. Leuk dat je erbij bent! Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie en de wandelroute vanaf Amersfoort Centraal naar de Eenhoorn.

Datum: Vrijdag 15 september 2023
Locatie: Eenhoorn, Amersfoort (tegenover Amersfoort Centraal)
Adres: Barchman Wuytierslaan 2, 3818 LH Amersfoort
Parkeren: De Eenhoorn beschikt over betaalde parkeerplaatsen. Op deze pagina vind je meer informatie over parkeren in de buurt van de Eenhoorn. Met het openbaar vervoer is het een steenworp lopen van Amersfoort Centraal Station.

Looproute

Ontvangst

Bij binnenkomst in de Eenhoorn ga je rechtdoor naar de trap (aan je rechterhand). Onderaan deze trap vind je de registratiebalie, waar onze teamleden jou van het juiste bandje en je naambadge voorzien. Indien je in de middag komt, staan de zaalnummers van de workshops waarvoor jij je hebt aangemeld op je naambadge. Let op: op de piek van de inloop kan het zijn dan je even kort moet wachten bij de entree.

Uitlaten van de hond

Links van de ingang van de Eenhoorn is een smalle grasstrook aanwezig om je hond uit te laten. Aan het einde van het ochtend- en middagprogramma kunnen wij hier ook assistentie bij aanbieden.

Hulpmiddelen leveranciers

Tussen 09:30 en 18:00 uur tonen drie leveranciers hun (nieuwe) assortiment aan hulpmiddelen. Tussen het programma door heb je voldoende gelegenheid om bij ze langs te lopen voor meer informatie en om producten uit te proberen.

Stoelmassages

Gedurende de dag zijn er sportmasseurs aanwezig die een heuse stoelmassage aanbieden. Het aantal beschikbare plaatsen hiervoor is beperkt. Geef je interesse hiervoor op bij binnenkomst aan de registratiebalie. Ter plekke kijkt ons teamlid of er nog een plekje vrij is. Wij verwachten grote animo voor de stoelmassages dus tijdig arriveren bij de Eenhoorn is aangeraden.

Informatie voor het ochtendprogramma

09:30 – 10:30 uur: Inloop
10:30 – 11:45 uur: Inhoudelijk programma met Frits Barend, Machteld Cossee, Frouck de Boer en Liesette Bruinsma
11:45 – 12:30 uur:
Rondetafelgesprek met gasten uit de sportwereld begeleidt door journalist Frits Barend
12:30 uur: Einde programma

Heb je vooraf aangegeven dat je begeleiding wilt vanaf het station dan zullen onze teamleden je opwachten bij de poortjes aan de centrumzijde van het station, zij zullen om 10:00 uur voor de laatste keer richting de Eenhoorn lopen.

Heb je tijdens je aanmelding lunch aangevraagd? Deze staat vanaf half 1 voor je klaar.
Kom je ook naar het middagprogramma? Lees dan hieronder verder.

Informatie voor het middagprogramma

12:30 – 13:45 uur: Inloop
13:45 – 14:15 uur: Welkomstwoord
14:15 – 15:15 uur:
Workshops ronde 1
15:15 – 15:45 uur: Pauze
15:45 – 16:45 uur: Workshops ronde 2
16:45 uur: Einde middagprogramma

Heb je vooraf aangegeven dat je begeleiding wilt vanaf het station dan zullen onze teamleden je opwachten bij de poortjes aan de centrumzijde van het station, zij zullen om 13:15 uur voor de laatste keer richting de Eenhoorn lopen.

Kom je ook naar het avondprogramma? Lees dan hieronder verder.

Informatie voor het avondprogramma

16:45 – 18:00 uur: Inloop en streetfood buffet. Teamleden staan klaar om je te helpen.
18:15 – 18:20 uur: Plaatsnemen in de grote zaal. Heb je AD (audiodescriptie) op je label staan, dan krijg je hier ook je koptelefoon voor audiodescriptie tijdens het cabaret. Wil je gebruik maken van de gebarentolk? Geef dit bij de ingang aan dan kunnen we je een gereserveerde plek geven.
18:30 – 20:00 uur: Avondprogramma met onder andere Maartje en Kine
20:00 – 20:45 uur: Gezellige netwerkborrel
20:45 uur: Einde programma

Looproute

De Oogvereniging heeft een uitgebreide looproute laten uitschrijven, voor als je zelfstandig vanaf het station Amersfoort Centraal naar de Eenhoorn wilt lopen. Bekijk hier de looproute. Heb je vooraf aangegeven dat je begeleiding wilt vanaf het station dan zullen onze teamleden je opwachten bij de poortjes aan de centrumzijde van het station, mogelijk moet je even kort wachten als ons teamlid nog heen en weer aan het lopen is.

Contact bij vragen

Op de dag zelf is de Oogvereniging bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 06 – 86 87 29 08. Het algemene telefoonnummer van de Oogvereniging is op 15 september niet bereikbaar.

Heb je vooraf nog vragen? Bijvoorbeeld over het programma, de locatie of andere praktische zaken? Stuur dan gerust een e-mail naar oogfestival@oogvereniging.nl. Ook als je onverhoopt toch niet meer kan komen, vernemen mij dit graag. Op dit moment is restitutie van je ticket niet meer mogelijk, omdat de cateraar reeds haar inkopen heeft gedaan.

We kijken ernaar uit je aanstaande vrijdag te mogen verwelkomen in Amersfoort, tot dan!