Even voorstellen: Monique

Vereniging
Geplaatst op: 1 november 2023 portretfoto monique verboeket naast een geldmaat pinautomaat

Aangenaam!

Mijn naam is Monique Verboeket en sinds kort neem ik één dag per week een aantal lopende projecten over op het gebied van digitale toegankelijkheid en betalingsverkeer. Ik zal me met name bezighouden met het project Digimaatjes, waarmee we binnen de Oogvereniging op digitaal gebied leren met en van elkaar. Daarnaast zal ik onder meer ook deelnemen aan bijeenkomsten met banken over de toegankelijkheid van betalingsverkeer.

Ik ben vanaf mijn geboorte slechtziend (ik zie met één oog 10%, met het andere zie ik niks), woon in Ede en ben naast mijn werk voor de Oogvereniging actief als ICT trainer en freelance redacteur. Ik zie er erg naar uit om mij voor de Oogvereniging en toegankelijkheid in het algemeen in te zetten en jullie te ontmoeten.

Mijn vaste werkdag is dinsdag en ik ben via de Oogvereniging bereikbaar.

Graag tot ziens/horens,

Monique Verboeket