Kom naar de informatieve workshops op het Oogfestival! 15 september

Oogvereniging 10 jaar
Geplaatst op: 7 juli 2023 spreker voor een volle zaal

Op 15 september 2023 nodigen we jullie uit voor het Oogfestival! Een feestelijke afsluiting van ons tienjarig jubileum bij de Eenhoorn in Amersfoort. Het thema? Sport natuurlijk. Want de Oogvereniging is in beweging! En wie kun je dan beter als voorzitter hebben dan Frits Barend, een icoon als het gaat om de sportjournalistiek. Hij leidt onder andere een rondetafelgesprek over sporten met een visuele beperking.

Programma

Het ochtendgedeelte is vooral gericht op professionals uit het oogveld. Maar uiteraard kunnen geïnteresseerde leden van de Oogvereniging ook aansluiten. In de middag zijn verschillende workshops voor zowel leden als niet-leden. In de avond maakt een muzikaal cabaret dit feest compleet. Het avondgedeelte van het programma is alleen toegankelijk voor de leden van de Oogvereniging en andere genodigden.

De aanmelding is geopend!

Klik hier om naar de aanmeldpagina te gaan voor meer informatie en om je ticket te bestellen.